Usein kysyttyjä kysymyksiä

Täältä löydät usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia niihin.
Etkö löydä vastausta kysymykseesi? Ota yhteys chatissa tai soita numeroon 0221-345 00 arkipäivisin klo 8-16.

Beställning

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, löydät sen Klarna-tililtäsi.

Kirjautumalla Klarna-tilillesi näet kaikki laskusi tiedot. Sieltä näet muun muassa eräpäivän, summan ja ostopäivämäärän.

Veloitamme noutamatta jätetyistä paketeista 350 kruunun maksun, joka kattaa palautus-, toimitus- ja käsittelykustannukset.

Maksutapa on Klarna Checkout. Rekisteröitymisesi yhteydessä käytämme henkilökohtaista tunnistenumeroa osoitteesi tarkistamiseen. Klarna Checkoutin kautta tarjoamme maksutapavaihtoehtoina laskun, osamaksun, luottokorttimaksun sekä suoraveloituksen.

Laskut lähetetään sähköpostitse samalla, kun tilaus lähtee meiltä. Laskun maksuaika on 14 päivää. Lisätietoja ja täydelliset ehdot Klarnan maksutavoista ovat osoitteessa Klarna.se

 

Jos ostoksesi on onnistunut, saat tilausvahvistuksen heti tehtyäsi ostoksen. Muista tarkistaa myös sähköpostisi roskakori.

Kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty meiltä, saat sähköpostiviestin. Tämän jälkeen paketti saapuu 1–2 päivän kuluessa.

Et – kun osto on suoritettu, et voi tehdä muutoksia tilaukseen. Jos olet unohtanut jotain, voit tehdä uuden tilauksen, tai jos olet muuttanut mielesi, voit palauttaa tuotteen meille.

Betalning

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, löydät sen Klarna-tililtäsi.

Kirjautumalla Klarna-tilillesi näet kaikki laskusi tiedot. Sieltä näet muun muassa eräpäivän, summan ja ostopäivämäärän.

Summa palautetaan samalle tilille, jolta se on maksettu.

Maksutapa on Klarna Checkout. Rekisteröitymisesi yhteydessä käytämme henkilökohtaista tunnistenumeroa osoitteesi tarkistamiseen. Klarna Checkoutin kautta tarjoamme maksutapavaihtoehtoina laskun, osamaksun, luottokorttimaksun sekä suoraveloituksen.

Laskut lähetetään sähköpostitse samalla, kun tilaus lähtee meiltä. Laskun maksuaika on 14 päivää. Lisätietoja ja täydelliset ehdot Klarnan maksutavoista ovat osoitteessa Klarna.se

 

Jos haluat varmistua siitä, että et jää paitsi tarjouksistamme ja alennuskoodeistamme, voit tilata inspiraatiota ja tarjouksia sisältävän uutiskirjeemme, joka lähetetään noin kerran kuukaudessa.

Leverans

Toimitusaika on 2–4 päivää. Mittojen mukaan valmistettujen tuotteiden toimitusaika on noin 3 viikkoa.

Veloitamme noutamatta jätetyistä paketeista 350 kruunun maksun, joka kattaa palautus-, toimitus- ja käsittelykustannukset.

Käytämme toimituksessa postin lisäksi UPS:n kotiinkuljetusta pitkille paketeille (yli 120 cm).

Toimituskulut ovat 49 kruunua ja pitkille paketeille (yli 110 cm) 149 kruunua.
Yli 600 kruunun arvoisen tilauksen toimitus on maksuton.

Mittojen mukaan tilattujen tuotteiden toimitusaika on noin kolme viikkoa, ja lähetämme koko tilauksen kerralla.

Jos et halua odottaa vakiotuotteita niin kauan, suosittelemme tekemään kaksi erillistä ostosta, ensimmäisen vakiotuotteille ja toisen mittojen mukaan tilattaville. Tällöin saat kaksi erillistä toimitusta, sillä vakiotuotteet saapuvat 2–4 arkipäivän kuluessa ja mittojen mukaan tilatut tuotteet noin kolmen viikon kuluttua.

Övriga frågor

Jos haluat varmistua siitä, että et jää paitsi tarjouksistamme ja alennuskoodeistamme, voit tilata inspiraatiota ja tarjouksia sisältävän uutiskirjeemme, joka lähetetään noin kerran kuukaudessa.

Ei ole. Jos haluat asioida Hastan kanssa myymälässä, voit käydä lähimmän jälleenmyyjämme toimipaikassa.

Jos tuote on loppunut, näet tuotesivulta, että se on loppunut varastosta. Voit halutessasi seurata tuotetta antamalla sähköpostiosoitteesi, jolloin sinulle lähetetään sähköpostiviesti, kun tuote on taas varastossa. 

Byten och returer

Kun olet rekisteröinyt palautuksen verkossa, lähetämme sinulle palautusrahtikirjan sähköpostitse seuraavana arkipäivänä.

Jos et ole saanut sitä, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen support@hasta.se tai soittaa meille arkisin kello 8–16 numeroon 0221-345 00, niin lähetämme palautusrahtikirjan.

Jos tuote ei ole sopiva ikkunaasi, voit palauttaa sen meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Summa palautetaan samalle tilille, jolta se on maksettu.

Voit palauttaa tuotteen meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Koska toivomme, että voimme edelleen ilahduttaa tuotteella jotakuta toista asiakasta, on tärkeää, että pakkaat tuotteen yhtä siististi kuin se oli pakattu saadessasi sen. Säilytä ulkopakkaus, jotta voit käyttää sitä palautukseen. Jos tuotetta on käytetty, pilattu tai muuten käsitelty siten, ettei sitä enää voi myydä, emme ikävä kyllä voi hyvittää palautusta. Huom. Mittojen mukaan valmistetuilla tuotteilla ei valitettavasti ole palautusoikeutta, koska ne on tehty juuri sinun mittojesi mukaan. 

Näin voit palauttaa tavallisen tuotteen:

1. Rekisteröi palautus verkossa Rekisteröi palautus -sivulla
2. Merkitse rasti paketin mukana tulleen lipukkeen palautusruutuun. Se tulee lähettää palautuksen mukana.
3. Lähetä tuote paketin mukana tulleen palautusrahtikirjan kanssa.

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksen, palautamme tilillesi tuotteen hinnan, josta on vähennetty palautuksen toimituskulut.

Pitkän paketin palautus (toimitettu UPS:n kautta):

1. Rekisteröi palautus verkossa Rekisteröi palautus -sivulla
2. Tämän jälkeen lähetämme sinulle palautuslomakkeen ja tarran (saat ne sähköpostitse seuraavana arkipäivänä).
3. Merkitse rasti paketin mukana tulleen lipukkeen palautusruutuun. Se lähetetään palautustuotteen mukana.
4. Täytä seurantalomake ja liitä se ja yllämainittu lipuke paketin mukaan.
5. Ota yhteyttä UPS:iin ja sovi paketin noudosta.

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksen, palautamme tilillesi tuotteen hinnan, josta on vähennetty palautuksen toimituskulut.

 

 

 

  • Jos kyseessä on käytetty tuote, lähetä sähköpostia osoitteeseen support@hasta.se
  • Jos paketti on vaurioitunut, on tärkeää, että ilmoitat asiasta suoraan kuljetusyritykselle, koska se on vastuussa kuljetusvahingoista.
  • Jos sisältö on vaurioitunut, mutta pakkaus on ehjä, lähetä sähköpostia osoitteeseen support@hasta.se

Kyllä, veloitamme palautuskulut. Vakiopaketin palautus maksaa 49 kruunua ja yli 110 cm:n pituisen paketin palautus 149 kruunua.

Et – mittojen mukaan valmistetuilla tai leikatuilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta, koska ne on tehty juuri sinun antamiesi mittojen mukaan.

Saat avata pakkauksen ja katsoa tuotetta, mutta jos tuotetta on käytetty, pilattu tai muuten käsitelty siten, ettei sitä enää voi myydä, emme ikävä kyllä voi hyvittää palautusta. Sen vuoksi on tärkeää, että säilytät ulkopakkauksen, jotta voit käyttää sitä palautukseen, ja että pakkaat tuotteen yhtä siististi kuin se oli pakattu saadessasi sen.

Jos haluat vaihtaa tuotteen, sinun täytyy tehdä palautus ja tehdä sitten uusi tilaus haluamastasi tuotteesta.

Load More